Сайт Лиманської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 Лиманської міської ради Донецької області

м. Лиман Донецької області
пров.Привокзальний, 7а ЗОШ № 4

juliya-krlim@yandex.ua

Адміністратор сайту - вчитель інформатики Ковальова Юлія Анатоліївна.

Психолог

Практичний психолог – Лушин Станіслав Геннадійович
Час роботи:  понеділок – п’ятниця 7-30 – 16:00
Психологічна служба створена для забезпечення умов повноцінного розвитку та навчання дітей, збереження їх психологічного здоров’я, надання допомоги з питань взаємовідносин між учнями, батьками, вчителями.
 Чим займається психолог?
 1.ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА ТА АНАЛІТИЧНА РОБОТА
 2.ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА
 3.ПСИХОДІАГНОСТИКА
 4.КОНСУЛЬТАЦІЙНА РОБОТА
 5.ЗВ ЯЗКИ З ГРОМАДКІСТЮ
 Проблема над якою працює психолог:
«Психолого-педагогічний супровід адаптаційного періоду під час переходу учнів з початкової ланки навчання до середньої».
Задачі діяльності психолога:
1.Забезпечення соціально-педагогічної та психологічної реабілітації учнів, які зазнали різних форм насильства, які з тих чи інших причин не відвідують школу, знаходяться у скрутному життєвому становищі тощо;
2. Формування здорового способу життя, відповідального ставлення за власний вибір, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі;
3. Здійснення психологічного та соціально-педагогічного супроводу інклюзивної освіти;
 4. Удосконалення психологічного супроводу у початковій ланці з метою створення оптимальних стимулюючих умов для успішної адаптації першокласників;
 5. Здійснення психологічного супроводу підготовки учнів до профільного та професійного самовизначення життєвої самореалізації.
 6. Забезпечити надання психологічної допомоги постраждалим в зоні АТО, переселенцям, біженцям та їх батькам;
 7. Сприяти підвищенню психологічної компетентності батьків, учнів та педагогів;
 8. Провести профілактичні та корекційні заходи з питань правопорушень та поширення проявів насильства, агресивної поведінки, в тому числі ксенофобії для підлітків;
 9. Забезпечити психологічний та соціально-педагогічний супровід обдарованих та потенційно обдарованих дітей;
 10. Активізація превентивних заходів щодо різних форм узалежнень, соціально небезпечних ігор, фізичного насилля та агресивної поведінки в соціальних мережах;
 11. Профорієнтація старшокласників;
 12. Робота з допризовниками;
 13. Психологічна допомога учням в підготовці до ДПА, ЗНО.
 
Навіщо психолог потрібен у школі ?
Роботу психолога в школі не можна відокремити від навчального процесу. Працюючи з дітьми, психолог проводить консультації з педагогами і батьками.
Окрім просвіти (виступи на батьківських зборах, оформлення стендів, бесід), психолог займається діагностикою та розвивальною роботою. Це може бути і діагностика пізнавальних процесів (пам’ять, мислення, увага), і діагностика емоційної сфери дитини тощо. Коли діагностичні методи не дають значних результатів, с дитиною проводять розвивальну роботу. Вона містить в собі елементи гри та малюнкові методи(залежо від віку дитини)
Проведення позакласних заходів (тематичні класні години, гуртки)
Складання  психо-педагогічної характеристики дитини
Всім цим займається шкільний психолог.
Консультування в школі теж відіграє важливу роль, бо кожен з батьків має право звернутися до психолога з проблемою, або просити про допомогу, відносно дитини. Школа для дитини є центром засвоєння соціуму. Саме тому тут треба організувати єдину лінію роботи педагогів, батьків і психолога.
Психолог допомагає дитині засвоїти весь цей досвід через засвоєння поведінки, здобуття власної позиції, що допомагає, свідомо сприймати світ.
Спільна робота психолога, батьків та педагогічного колективу , формує умови для створення особистісної позиції  в дитини(усвідомлення власного Я, впевненість, власна думка, адекватна самооцінка).
Психолог- це не вчитель, він не ставить відміток та не питає біля дошки. Психолог – людина, співпрацюючи з якою ви вирішуєте важливі для вас життеві питання.